Jövőkép
Magas színvonalú, költséghatékony, környezettudatos víziközmű
szolgáltatás, folyamatos fejlesztéssel a fenntarthatóság és bővíthetőség
érdekében.
Küldetés
A víziközművek fenntartható
üzemeltetése, különös tekintettel a társaság tulajdonosainak, ellátott
felhasználóinak érdekeire, valamint a környezet védelmére.
A Társaság stratégiájának kialakítása
Az egyes stratégiai célokat négy alapvető nézőpontba soroltuk:
Kiemelt stratégiai céljaink a következők, melyek alapvetően a társaság jövőképéből és küldetéséből következnek:
-
A felhasználóknak minél magasabb színvonalú szolgáltatás biztosítása, minél nagyobb fogyasztói megelégedés elérése
-
Működtetési hatékonyság növelése mind a közművagyont, mind a működtető vagyont illetően, a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően
-
A fenntartható fejlődés elősegítése érdekében gazdálkodás a vízkincsekkel, környezettudatosság
-
Humánerőforrás fejlesztése, dolgozói elégedettség növelése
-
A kezelt víziközmű-vagyon megfelelő műszaki állapotban történő
megőrzése, javítása a Tulajdonossal együttműködve
A társaság küldetését akkor tudja teljesíteni, és alapvető stratégiai
célját megvalósítani, ha szolgáltatásával a felhasználói elégedettek.
Elérni ezt csak színvonalas, az elvárt minőségnek mindenkor megfelelő
tevékenységgel lehet. Ennek biztosítása érdekében határozta meg minőség
politikáját, alakította ki az MSZ EN ISO 9002:1996 (MIR) szabványnak megfelelő
minőségirányítási rendszerét, melyet a Magyar Szabványügyi Testület
2001. évben tanúsított.
Cégünk 2009. évben
minőségirányítási rendszerét (MIR) az ISO 9001:2008 szabvány előírásait
figyelembe véve továbbfejlesztette, majd integrálta az ISO 14001:2004
környezetközpontú irányítási rendszerszabvány (KIR) szerinti követelmények
teljesítésével. Így szolgáltatásunk minősége mellett kiemelten kezeljük
környezetünk védelmét, majd 2015 évtől az energiateljesítményünk folyamatos javítását
is a MIR-KIR-EIR politikában rögzítettek szerint.
2015. év októberében lefolytatott sikeres okirat-megújító
audit alapján a tanúsítványok megtartásával, 2018. szeptember 14.-ig tartó
érvényességgel - mely minden évben ellenőrzésre kerül - a TÜV Rheinland
InterCert Kft. tanúsító társaság az előírások szerinti működésünket elismerte
2009-ben
Magyarországon először a DMRV Zrt.-nek sikerült elnyerni a
Fővárosi Közhasznú Foglalkoztatási Kht. által, uniós támogatással kidolgozott
magyarországi Social Label arany fokozatát, majd 2013 februárjában egy sikeres megújító audit eredményeként további két évre megkaptuk a legmagasabb minősítést.
A Társadalmi Felelősségvállalásra (CSR) 2012. 07. 05-től egy eljárási utasítás került kiadásra, mely a szervezetátalakítás kapcsán 2013-tól megszűnt. Ezzel egyidejűleg vezérigazgatói döntésre a Social Label minősítést sem újítottuk meg 2013. évtől.
ESÉLYEGYENLŐSÉG
Az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról szóló 2003. CXXV. törvény a hátrányos megkülönböztetés csökkentése érdekében előírja, hogy az ötven főnél több munkavállalót foglalkoztató költségvetési szervek és többségi állami tulajdonban álló jogi személyek kötelesek a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvény (a továbbiakban: Mt.) 70/A. §-a szerinti esélyegyenlőségi tervet elfogadni (esélyegyenlőségi törvény 36. §).
Elismerve minden embernek azt a jogát, hogy egyenlő méltóságú személyként élhessen,- különös tekintettel a hátrányos, halmozottan hátrányos, roma származású, fogyatékkal élő emberekre. Az Esélyegyenlőségi Terv a társasággal munkaviszonyban álló hátrányos helyzetű csoportokra terjed ki.
A terv az összes munkavállalóra vonatkozik, függetlenül az alkalmazás jellegétől, a munkaidőtől vagy az alkalmazás határozott idejű voltától.
Az Esélyegyenlőségi Terv és Esélyegyenlőségi beszámoló évente készül.
Az esélyegyenlőség érdekében Társaságunk akadály mentesítette a váci, gödöllői illetve szentendrei ügyfélszolgálatainak épületét, mindemellett a mozgáskorlátozottak részére parkolóhelyek kerültek kialakításra. Munkatársaink egyenlő bánásmódjának érdekét az esélyegyenlőségi referens koordinálja.