Jövőkép
Magas színvonalú, költséghatékony, környezettudatos víziközmű
szolgáltatás, folyamatos fejlesztéssel a fenntarthatóság és bővíthetőség
érdekében.
Küldetés
A Társaság működtetésében lévő víziközművek felelősségteljes, fenntartható üzemeltetése, különös tekintettel a Társaság tulajdonosainak, ellátott felhasználóinak érdekeire, valamint a környezet védelmére..
A Társaság stratégiájának kialakítása
Az egyes stratégiai célokat öt alapvető nézőpontba soroltuk:
Kiemelt stratégiai céljaink a következők, melyek alapvetően a társaság jövőképéből és küldetéséből következnek:
-
Gyors és hatékony reagálás a működési környezet változásaira, a kockázatok megfelelő kezelése, a lehetőségek minél magasabb fokú kihasználása.
-
A felhasználóknak minél magasabb színvonalú szolgáltatás biztosítása, minél nagyobb felhasználói megelégedés elérése
-
A működtetési hatékonyság növelése mind a közművagyont, mind a működtető vagyont illetően, a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően.
-
A kezelt víziközmű-vagyon megfelelő műszaki állapotban történő megőrzése, javítása a tulajdonossal együttműködve.
-
A fenntartható fejlődés elősegítése érdekében gazdálkodás a vízkincsekkel, környezettudatosság.
-
A humánerőforrás fejlesztése, a dolgozói elégedettség növelése.
-
A vezetés minden szintjén a célok és az irányítás egységének megteremtése, a munkatársak bevonása a szervezet céljainak megvalósításába.
A társaság küldetését akkor tudja teljesíteni, és alapvető stratégiai célját megvalósítani, ha szolgáltatásával a felhasználói elégedettek. Elérni ezt csak színvonalas, az elvárt minőségnek mindenkor megfelelő tevékenységgel lehet. Ennek biztosítása érdekében határozta meg minőség politikáját, alakította ki minőségirányítási rendszerét, melyet a 2001-es első tanúsítása óta folyamatosan fenntart.
Cégünk 2009. évben minőségirányítási rendszerét (MIR) az ISO 9001:2008 szabvány előírásait figyelembe véve továbbfejlesztette, majd integrálta az ISO 14001:2004 környezetközpontú irányítási rendszerszabvány (KIR) szerinti követelmények teljesítésével. Így szolgáltatásunk minősége mellett kiemelten kezeljük környezetünk védelmét.
2018-ban bevezettük az MSZ EN ISO 9001:2015 és MSZ EN ISO 14001:2015 szabványokat az integrált irányítási rendszerünk működésébe.
A minőség- és környezetirányításról vallott elveinket a MIR-KIR politikában rögzítettük.
2009-ben Magyarországon először a DMRV Zrt.-nek sikerült elnyerni a Fővárosi Közhasznú Foglalkoztatási Kht. által, uniós támogatással kidolgozott magyarországi Social Label arany fokozatát, majd 2013 februárjában egy sikeres megújító audit eredményeként további két évre megkaptuk a legmagasabb minősítést.