A társaság küldetése, stratégiája, integrált irányítás, esélyegyenlőség

Jövőkép

Magas színvonalú, költséghatékony, környezettudatos víziközmű szolgáltatás, folyamatos fejlesztéssel a fenntarthatóság és bővíthetőség érdekében.

Küldetés

A víziközművek fenntartható üzemeltetése, különös tekintettel a társaság tulajdonosainak, ellátott felhasználóinak érdekeire, valamint a környezet védelmére.

A Társaság stratégiájának kialakítása

Az egyes stratégiai célokat négy alapvető nézőpontba soroltuk:

Stratégia kör

Kiemelt stratégiai céljaink a következők, melyek alapvetően a társaság jövőképéből és küldetéséből következnek:

  1. A felhasználóknak minél magasabb színvonalú szolgáltatás biztosítása, minél nagyobb fogyasztói megelégedés elérése
  2. Működtetési hatékonyság növelése mind a közművagyont, mind a működtető vagyont illetően, a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően
  3. A fenntartható fejlődés elősegítése érdekében gazdálkodás a vízkincsekkel, környezettudatosság
  4. Humánerőforrás fejlesztése, dolgozói elégedettség növelése
  5. A kezelt víziközmű-vagyon megfelelő műszaki állapotban történő megőrzése, javítása a Tulajdonossal együttműködve

A társaság küldetését akkor tudja teljesíteni, és alapvető stratégiai célját megvalósítani, ha szolgáltatásával a felhasználói elégedettek. Elérni ezt csak színvonalas, az elvárt minőségnek mindenkor megfelelő tevékenységgel lehet. Ennek biztosítása érdekében határozta meg minőség politikáját, alakította ki az MSZ EN ISO 9002:1996 (MIR) szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerét, melyet a Magyar Szabványügyi Testület 2001. évben tanúsított.

Cégünk 2009. évben minőségirányítási rendszerét (MIR) az ISO 9001:2008 szabvány előírásait figyelembe véve továbbfejlesztette, majd integrálta az ISO 14001:2004 környezetközpontú irányítási rendszerszabvány (KIR) szerinti követelmények teljesítésével. Így szolgáltatásunk minősége mellett kiemelten kezeljük környezetünk védelmét, majd 2015 évtől az energiateljesítményünk folyamatos javítását is a MIR-KIR-EIR politikában rögzítettek szerint.

2015. év októberében lefolytatott sikeres okirat-megújító audit alapján a tanúsítványok megtartásával, 2018. szeptember 14.-ig tartó érvényességgel - mely minden évben ellenőrzésre kerül - a TÜV Rheinland InterCert Kft. tanúsító társaság az előírások szerinti működésünket elismerte

Másodszor is arany fokozatú mínősítés a DMRV Zrt-nek

SOCIAL LABEL, avagy munkavállalói esélyegyenlőség mesterfokon

2009-ben Magyarországon először a DMRV Zrt.-nek sikerült elnyerni a Fővárosi Közhasznú Foglalkoztatási Kht. által, uniós támogatással kidolgozott magyarországi Social Label arany fokozatát. A megújító audit 95%-os sikeres eredményével a vállalat 2013-ban is megtartotta a legmagasabb minősítést, melyet csak az a szervezet kaphat, amely nem csak, hogy a gyakorlatban is megvalósítja a társadalmilag felelős működés értékeit, de kommunikálja is azokat.

A külföldön már sikeres Social Label a cégek belső társadalmi életének jó gyakorlatait rendszerezi, nem egy újabb díjról van szó tehát, hanem egy olyan rendszerről, ami elsőként tükröt tart a cégeknek felelős működésükről, másrészt recepteket is ad a segítéshez. A különböző területeket, különböző mérce alapján vizsgáló és díjazó vállalati elismerésekkel szemben a Social Label nem a gazdasági hasznot helyezi előtérbe, hanem a CSR szociális vonatkozású üzenetét, mely szerint a cél olyan működés megteremtése, melyben minden munkavállaló jól érzi magát. Nem az az első rangú, hogy ez hasznot hoz-e a cégnek, hanem, hogy többet nyújt a dolgozóinak, legyen szó a toborzás-kiválasztás folyamatáról, a munka magánélettel való összeegyeztetéséről vagy akár a megkülönböztetés nélküli képzés és előremenetel megteremtéséről.

A DMRV Zrt. a minősítés előtt is nagy hangsúlyt helyezett a munkavállalói elégedettségre. A vállalat rugalmas munkaidőt vezetett be, a munkába visszatérő kismamáknak részmunkaidős állást biztosít, a kisgyermekes dolgozók szabadságolása esetében figyelembe veszik a bölcsődék, óvodák szüneteit, s az Esélyegyenlőségi Terv által előírt évi 6 nap szabadidő-kedvezménnyel is rendelkezhetnek a kisgyermekesdolgozók. A toborzás-kiválasztás során az álláshirdetéstől egészen az értesítő visszajelzésig figyelembe veszik az egyenlő bánásmód követelményeit. A munkahelyi esélyegyenlőség és egyenlő bánásmód elveinek tiszteletben tartása már 2004 óta élő gyakorlat a szolgáltatónál. A kilenc éve megalkotott, s két évente megújított Esélyegyenlőségi Terv a foglalkoztatási helyzetre terjed ki, különösen a bérezés, munkakörülmények, szakmai előmenetel, képzés, gyermekneveléssel és szülői szereppel kapcsolatos kedvezményekre. A cég a társadalmi felelősségvállalást önkéntesen vonta be üzleti működésébe.

„Társaságunk tevékenységét évek óta a Social Label alapfeltételeinek megfelelően végzi, tehát csak az eddigi jól bevált gyakorlatainkat kellett észrevennünk, s ennek alapján úgy éreztük, hogy jók vagyunk, megmérettettünk és objektív, külső, pozitív minősítést kaptunk. Külön öröm számunkra, hogy második alkalommal is sikeresen szerepeltünk az auditon” – mondja Szabó Veronika, a DMRV Zrt. HR osztályvezetője, esélyegyenlőségi referense.

 

 

Online Ügyfélszolgálat

online_ipad

Használja online ügyfélszolgálatunkat és kezelje ügyeit könnyen és gyorsan!

Szamlakep
Tovább

Mérőállás bejelentés

Vízmérőállás bejelentés on-line, regisztráció nélkül.

segítség Diktálási információ

Bekötési vízmérővel rendelkező felhasználóink diktálási időpontjai

Mellékvízmérővel rendelkező felhasználóink diktálási időpontjai

Idény jellegű felhasználóink diktálási időpontjai

Utca szintű bontásban itt találja a diktálási és leolvasási időpontokat (Fót, Veresegyház, Dunakeszi, Göd, Gödöllő, Vác, Szentendre) bekötési vízmérővel rendelkező felhasználási helyekre vonatkozóan

Call Center

06 (27) 511-511
06 (40) 881-188

Mérőállás bejelentése 0-24h
Műszaki hibabejelentés 0-24h
Számlázással kapcsolatban
  Hétfő
Kedd - Péntek
8:00 - 20:00h
8:00 - 14:00h

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS

Elintézendő ügye van? Foglaljon időpontot!

Vízdíj kalkulátor

Számolja ki várható vízdíját!
 
Bezárás
 
Bezárás

Ajánlja e-mailben ismerősének ezt az oldalt!

A címzett ennek az oldalnak az internetes címét (URL-jét) fogja megkapni. Az Ön által beírt adatokat nem tároljuk és nem osztjuk meg harmadik féllel.

Tárgy: A társaság küldetése, stratégiája, integrált irányítás, esélyegyenlőség
captcha
* kötelező mezők